Polskie soki na stacjach Orlen
PKN Orlen zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami wprowadza do sklepów na stacjach paliw coraz więcej produktów polskich producentów. Prezes koncernu Daniel Obajtek mówi, że już 67 proc. produktów sprzedawanych na stacjach paliw jest wyprodukowanych przez rodzimych producentów.
- Realizujemy w ten sposób społeczną odpowiedzialność i budujemy patriotyzm gospodarczy - mówił Daniel Obajtek podczas forum Ekonomicznego w Krynicy prezentując nowo wprowadzaną do sprzedaży markę tłoczonych soków owocowych firmy Sok z Gór z Łącka.
- Jesteśmy otwarci na współpracę z polskimi producentami, mimo że stwarza to dla nas wyzwania logistyczne. W Czechach na Litwie oraz w Niemczech też chcemy sprzedawać polskie produkty - powiedziała członek zarządu koncernu ds. handlowych Patrycja Klarecka.
PKN Orlen wspiera sprzedaż soków polskich producentów kampanią marketingową "Pij polskie soki".
- To przełomowa kampania, bo po raz pierwszy tak duża firma zaczęła zwracać uwagę na tak małe firmy jak Sok z Gór z Łącka - powiedział Wojciech Majka, partner firmy Sok z Gór.